21/6

17:06 Hejsvejs

Idag har jag varit till storasyster och hälsat på. Vi har varit ute i lekparken med gofisarna och tagit en promenad runt i Forsbacka. Det är fint där ute måste jag säga. Vi gick till någon fors och kikade.

Blir tokig på våran katt snart. Jag tror han saknar mamma, pappa och mina bröder för dom har varit hos min farbror över midsommar. Nu är dom på väg hem tack och lov. Han går runt och skriker, han låter inte ens som en katt och ibland låter det som att han pratar på riktigt. Han som älskar att vara ute går bara ut på altanen sen vänder han in igen i hopp om att dom kommit hem kanske? dryg är han då iallafall.

Den senaste vecka har jag gått och lagt mig jävligt sent och nu sitter jag här hemma och är nere igen. Jag tror det har med sömnen att göra faktiskt. Eller tror, det är den. Ska börja gå och lägga mig i tid nu.

Föresten fick ett par vita gardiner med vita tulpantryck av syster som jag har stått och strykigt och sen hängt upp. Skit fint blev det. Måste ha ett nytt sängöverkast för det är naturvitt så det ser ganska smutsigt ut nu med kritvita gardiner till.

18:50 AAAAHH :D :D :D

Jag fick nyss så jävla bra nyheter och jag hoppas, hoppas, hoppas och jag håller alla min fingrar och tår och det gör ni med fast att ni inte vet vad det gäller!!! AAHAAA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0