20/6

22:35 Hejsvejs

Idag har jag fått bekräftat på varför jag inte tycker att det är så kul att dricka mer. Inte nog med det så har jag väldigt lätt för att få urinvägsinfektion och när jag dricker blir kroppen uttorkad sen på morgonen gör det ont. Det är inte värt det för så kul är det inte bara för att man har alkohol i kroppen. Nej, det går att ha lika kul endå.

När jag vaknade i morse tog jag mig ett bad och när jag badat klart och haft ur allt vatten tittade jag på golvet och där var det som en sjö. Jag visste inte att det var stopp i Mikas och Mathias avlopp. Så jag satt där och väntade medan det sakta men säkert åkte ner. Mina kläder blev helt blöta men som tur är hade jag med mig andra kläder. Kliver ut i hallen och där kom nästa sjö och tre badande katter. Panik, började tänka på vattenskador. Tog tre handdukar och torkade upp det mesta och då vaknade Mika och undrade vad fan jag höll på med. haha.

Eftersom solen sken drog vi till högbo och åt glass. Sen åkte vi och kikade lite på badplatser och vid fem mötte vi upp Angie och Babak för att äta mat på monroes. Det var gott kan jag lova!

Ska väl ta mig hemmåt snart tror jag och mysa med ossie som varit själv hela dagen. Lillvännen.

Godnatt så hörs vi imon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0