11/6

12:21 Och dagarna springer förbi fortfarande

För en vecka sen satt jag och Maria och sa "vart tog mån, tis och ons vägen?" Nu är det en vecka sen och jag undrar samma sak igen! Imon är det helg igen liksom?!

Gårdagen var trevlig, förutom regnet då. Vi kikade på Kim i kyrkan och han var så fin. Efteråt åkte vi hem hit och fikade och sen åkte jag och jobbade. Kim var ut och festade för typ första gången, han skulle ringa när jag eller papi skulle hämta han men han ringde aldrig istället kom han innanför dörren halv tre inatt. Han hade gått från högbo. Och gissa vad jag har gjort nu?! Tvättat min kära brors SPYKLÄDER! Fast det är ju inte det enda han spytt på. HAHAH, lillaKim. Tangentbordet ser ut som ett helvete. hahahahah!

Var nyss ner på Ica en sväng och handlade mat. Man får ju agera lillmamma nu till småbröderna när dom har sommarlov. Vi ska iallafall äta kött, kroketter och VITLÖKSKLYFTOR! m u m s! Jag hämtade ut ett paket från hm också med två tröjor. Katten fick lite mat och vilddjuret ett tuggben, ett stort ett så jag hoppas det håller länge!

22:51 Hemma igen efter en dag på jobbet.

Idag har det gått bra, jag sålde 14 fast att jag missade lite ringtid när jag hjälpte Shayan att städa köket. Jag sprang till Arnes på rasten för att köpa godis och då kallade jag han för godisråtta när han stod där och plocka i. Tog iofs tillbaka det ganska snabbt när han sa att det var till oss :D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0