10/7 - 13/7

22:16 Dagarna går fort, nu är vi redan inne på mitten av juli :o

vad har jag hittat på dom här dagarna som gått då tro? Jobbat.

nej men i fredags efter jobbet åkte jag till mikka. vi satt några stycken i hennes kök och drack lite vin och pratade en jävla massa. i lördags åkte jag och solade med syster sen kikade jag på film med mikka och matte och igår kikade jag på film med dom igen.

På onsdag blir det fest har vi kommit fram till.



MikaelaG säger:

fick du sms av sandra idag?

om att gå ut på onsdag=


Helene - säger:

jaa men jag vill inte, inge kul i sandviken ska du med?


- MikaelaG säger:

jag vet inte
tror inte de, de blir ju vad man gör de till men jag tror att vi skulle kunna ha skitkul

Helene - säger:

okej

ja men hur mkt kostar det att gå in?


- MikaelaG säger:

tror fan de är gratis


Helene - säger:

ja justja

ja men dåså


- MikaelaG säger:

för annars har jag inte råd för fem öre


Helene - säger:

hahahah ja men det är det ju

ska vi gå ut då?


- MikaelaG säger:

vad säger du


Helene - säger:

jaaa


- MikaelaG säger:

ska vi slå till

 hAHAHAH


Helene - säger:

jaa

hAHHA

jag tänkte på opengarna men va fan


- MikaelaG säger:

vi gör de


Helene - säger:

vi kör


- MikaelaG säger:

jaa jag med


Helene - säger:

kul att emma ska med


- MikaelaG säger:

hahahaha iiiih taggad

jaaa


Helene - säger:

hahah jaa medd

hahahahah

vi är störda


- MikaelaG säger:

hahahahahah vi är bra roliga


Helene - säger:

hahah jaa. är taggade för att det blev gratis.


- MikaelaG säger:

hahahahahahaha


Helene - säger:

hahhaa


- MikaelaG säger:

cheap motha fucka


TAAGAAGAAGAGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0