please, pleeeease

en vecka har jag varit hemma nu och det gör ont att ens säga det.

igår var jag på en intervju på ringbolaget, det gick skit bra. fast ärligt så tror jag inte dom är så seriösa, eller jag vet inte. det där med rörlig lön är iallafall inget för mig.

så jag blev less, för jag vill verkligen ha ett jobb. kan inte gå hemma, har gjort det i en vecka och det kryper i kroppen. iallfall så har angelica varit hos mig över helgen, hon skulle ha åkt hem i söndags men på grund av snö stormen fick hon vänta en dag.

och gissa vad?!

jag följde med henne, så nu sitter jag här i östersund medan hon jobbar. tänkte att jag kan ju lika bra sitta här och ruttna utan jobb än att vara hemma.

men så idag, vaknade jag av att telefon ringde. det var en väldigt trevlig tjej från vendator i hofors. på måndag blir det en intervju där. hoppet är upp igen.

sen kollade jag mejlen och där fanns ett mejl från callup, en utbildning den 4 feb. så går det inte bra, vilket det ska göra på vendator har jag iallafall en utbildning där.

TACK GUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0