Benimle evlenirmisin?

har beställt några tshirts från forever21 nu. hoppas dom passar annars blir det drygt.

sitter som vanligt och väntar på angelica som som vanligt är på jobbet. pratade nyss med min yildiz, han hade tandvärk, lillevän. vill vara där nu och krama. sen sa jag en mening på turkiska men han förstod inte, jag var inte så bra på att uttala orden, aja. skulle skriva det i ett sms, hoppas han förstår då och att meningen är rätt översatt, det vore iallafall ett plus.

igår var det quiz, hoppas det gick bra och att dom hamna på pallen. nu börjar våran stockholmsresa blir klar också, hoppas man inte får jobb just då, det vore lite trist. men jag tänker då inte tacka nej. 

mars blir en rolig månad ska ni se, när jag blir utan lön i feb..."äh pengar är inte allt".....JO, i slutet handlar allt om pengar, för det kostar att ha kul, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0