VI HAR KUL ENDÅ

Fast att vi bor i olika länder.

Idag har jag umgåts med Ibrahim i princip hela dagen. Vi har spelat spel på msn.

Flaggspelet - Jag vann dom flesta gångerna. Han tyckte jag hade tur men det kallas skicklighet, när jag förklarade hur han skulle tänka började han vinna lite också.
Uno - Det tyckte jag var skit roligt på lekis, men på msn var det inte lika kul. Vi (ja vi spelade tillsammans) förlorade hela tiden först, så jag tyckte vi kunde byta spel. "Vänta, vi ska ta dom" sa han. När ibrahim hittade på en taktik började vi vinna mer.

Jag vet inte hur många gånger han sa "jag måste gå till jobbet, sista gången nu". Nu har han iallafall gått och jag har städat mitt rum.

Nu ska jag gå och sätta på rent på sängkläderna sen blir det väl melodifestivalen, eller börjar det nio?


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0