TUR ATT JAG GICK DIT


Kom nyss hem och det var väl tur att jag gick dit nu och inte väntade. För det var samma som Mika hade. Det är en visdomstand som är på väg upp och då brukar det lägga sig tandkött över tanden och där hamnar det lätt matrester och sen blir det infektion. Hon spolade iallafall rent och det gjorde inte så ont.. det hade inte gått lika långt som på Mika, TACK OCH LOV! Jag fick en tandkräm som jag ska borsta med på det stället och får jag feber ska jag ringa dit och då får jag penicillin. 

Föresten..

Jag hatar inte tandläkare nå mer, dom två tjejerna som jag hade var såå trevliga och snälla och framförallt försiktiga. Så som tandläkare ska vara. Tara heter en av dom och hon är min riktiga tandläkare och glad är jag för det! Helt otrolig som tandläkare! 

Snart kommer mamma hem med nyponsoppa, det ska jag leva på tills det här har blivit lite bättre. Nu ska jag ringa och höra hur min kära pv mår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0