SOVDAGS


Har varit på utbildning idag också. Det går bra och jag känner mig trygg där nu. Testade ringa några samtal innan jag slutade för att känna på lite. Det kommer gå bra och fan vad jag ska sälja så jag får BOOONUS. Ska peppa mig själv till 100 varje dag.

Det är intressant att se hur olika två arbeten kan vara fast att dom sysslar med samma sak. Var ju på CallUp först innan jag fick det här på Vendator. Det är sjukt stor skillnad, till Vendator vill man gå. Tror jag kommer trivas där.

Nu ligger jag här nerbäddad i sängen... bara min yildiz som fattas!
 
MEEEEEN! jag har ju hans tröja.. OCH DEN LUKTAR YILDIZ, så jag sover så sjukt bra med den. NU ringde han puss o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0