SOV GOTT


Jag vill sova, men det vill inte min kropp eller hjärna.

Så om 5 minuter börjar csi och det ska jag kika på i hopp om att somna i en raklampaus. Katten ligger här och sover med mig, för ett tag sen var han ute och sprang.. eller ja, han drömde nog det iallafall eftersom han började sprattla med benen precis som det.

Nyss började han slicka sig runt munnen medan han stirra på mig. Jag gjorde detsamma till han och då la han sig ner lite generat.. ja sen tänkte jag, varför i helvete gjorde jag så där? Ibland får jag för mig att katter och hundar, eller djur överhuvudtaget förstår oss. eller jag menar, tänk om man hamnar i en djurkropp efter att man dött.

Som ibland när jag ska klä av mig för att lägga mig i sängen så kan ossie (katten) ligga och verkligen stirra på mig. Då brukar jag undra, tänk om det är en kille där inne i hans kropp.

...OKEJ, nu börjar det spåra. csi har börjar, godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandys

hahahah sjukaste jag läst :D

2009-02-18 @ 03:19:15
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0