OM MAN INTE TÄNKER NEGATIVT

BLIR DET INTE NEGATIVT

Jag tror verkligen på att tankesättet har stor betydelse i hur vi känner, tex:
Är vi ledsna/arga/glada och vi tänker på det hela tiden, ju mer blir vi det. Samma sak om man saknar någon, går vi runt och tänker "jag saknar han/hon så mkt" då saknar man mer.
Istället borde man försöka koppla av och stänga av tankarna lite.

Nu är jag i stort sätt klar att gå till bussen, men får vänta en timme ungefär innan jag kan gå, annars får jag vänta lääänge på bussen och det är inget jag är så sugen på.

Efter jobbet ska jag hem till Anne sen ska vi gå vidare till Kharma, Bingo Rimér ska vara där ikväll och det kan ju bli kul.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0