OJ, VAD AHR HÄNT SEN SIST?


När jag kom till jobbet i torsdags gick det skit, sålde inge bra. men det blir nya tag imon. På måndag ska Jenna på intervju där, så då åker vi in tillsammans och jag hoppas det kommer gå bra för henne. Men det gör det!

Igår var jag på badhuset med mina systrar och en systers två barn plus en kompis. Nästan ett helt dagis. Jag och min yngsta syster vaktade minstingen medan den andra systern badade. Lägger in lite kort senare kanske om min syster kan vara så snäll och skicka dom.. (A)

Sen på kvällen gjorde jag mig klar, hämtade upp Jenna och åkte till Sofia på stan, där drack vi lite och drog till Gävle på Slick. Träffade några roliga killar som hade avslutning med hockeyn. Vi dansade och Sofia ädge på slutet.. "är det där det bästa ni kan?" fick vi som en kommentar bara sådär...

..okej, för vi var säääkert så seriösa.
 

Kommentarer
Postat av: hoho

haha kan inte glömma sofia på dansgolvet! :D

2009-02-21 @ 20:55:05
Postat av: MEE

hahaha inte jag heller, så jävla kul :b

2009-02-22 @ 22:38:12
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0