NU TROR JAG DET GÅR SKIIT FÖR ALLA


VI KAN BÖRJA MED MIG:

Helene - säger:

jag har så ont i min tand

- MikaelaG säger:

hoppas du inte får som jag hade

Helene - säger:

eller inte tand, tandköttet

- MikaelaG säger:

så hade jag å

Helene - säger:

nej tror det är en visdomstand

- MikaelaG säger:

ja de hade jag å

Helene - säger:

va?!

Helene - säger:

vad hände då?

- MikaelaG säger:

jaa

- MikaelaG säger:
ja de hade blivit infekterat så dom fick spola med en spruta runt tanden och UNDER tanden

SEN KAN VI TA MIN BROR KIM:
Han älskar innebandy och för nån vecka sen spelade han en match då någon hade sin klubba mellan hans ben så han vred benet. (tur att jag inte var där och såg) iallafall så var han på operation igår och idag när han stod brevid mig i köket var foten lite röd/lila/blå. Inge mer med det, jag åkte och jobbade och nu när jag kommer hem har han åkt till akuten för foten och smalbenet var iskallt, antagligen ingen blodcirkulation. Tycker så synd om honom, när han verkligen lever för innebandyn. Hoppas han blir bra snart!

SEN HAR DET HÄNT EN TILL SAK:

Och allt jag vill är att vara i Turkiet hos Ibrahim, just precis nu! Jag tror han behöver det.

aja, efter regn kommer sol! nu blir det käk.. mums för tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0