IGÅR GICK DET SÅ JÄVLA BRA


Sålde bäst utav alla, jag fick pris! Jag är så duktig. Vet inte ens hur många jag sålde då är det bra, men tror det blev 7 eller 6 kanske.

Kom hem sent inatt. Kände för att dra till Kharma där det var Quiz så var det meningen att mamma skulle hämta mig tolv men det var kul så jag stanna längre, sjöng och dansa en hel del.

Idag gick jag ner på stan och mötte Sandra, jag glömde ju mina saker i bilen igår så hon gav mig dom, vi hälsade på Mika på jobbet och sen gick Sandra och gjorde fina naglar och jag titta på.

Gick hem och nu har jag gjort mig klar och fått i mig mat på 45 min, ska snart gå ner på stan igen för att ta bussen till jobbet. Jävla vad jag förbränner idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0