DET ÄR SYND OM MIG


Sålde inte ett skit idag, när jag kom dit visade det sig att dom flyttat oss nya till ett annat projekt.. vilket resulterade i skit. aja, lön får jag ju hur mycket skit det än går, det är bra.

Sen har jag fått så jävla ont i käften, längst bak i tandköttet. Jag vet inte vad det kan vara, visdomstand kanske?! Men jag som trodde jag hade fått mina?

Tandköttet är helt uppsvällt och jag kan inte öppna käftjäveln mycket alltså. Har lite svårt att svälja också, börjar bli rädd att halsen ska svälla igen. Blir inge tacolasagne för mig.. jag som vill haaaa!

Jag vet inte vad jag ska göra, jag sitter här och tänker:

"om jag inte tänker på det och låtsas som att jag inte har ont, då kanske det försvinner."

MEN ..

"tänk om jag sitter och tänker så också blir det värre, då kommer jag ångra mig att jag inte gjorde något åt det på en gång."

Varför ska det bli nå skit nu?! NU när jag måste betala för att gå till skiten (tandläkaren)... Om jag nu måste det.

Mycket skit nu, men det gör så OOOONT!  :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0