SKRATTA ELLER GRÅTA?

Åkte nyss hem från MikaPika, tror ni inte jag blir stoppad av polisen då? ne, det blev jag inte.

Dom åkte bakom, jag blev rädd och stannade själv.

Polis
"Nu måste du nog lägga i handbromsen för du rullar bakåt"

Jag
"Oj"

Polis
"Vad duktig du var då som stannade självmant"

Jag visar upp körkortet och svarar att det är pappas bil. Sen får jag blåsa samtidigt som Polis nr2 kommer fram som så glatt visar sig vara mitt ex pappa. HA HA HA! Han gratulerar så mycket till körkortet och frågar hur det känns

"Det känns bra, men jag blir ju rädd när ni åker bakom"

Sen fick jag åka och JA jag var livrädd för att få motorstopp. Men tji fick dom!

Läggdags nu. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0