INATT JAG DRÖMDE NÅGON SOM JAG ALDRIG DRÖÖMT FÖRUT

JAG DRÖMDE DET VAR FRED PÅ JORD, OCH ALLA KRIIG VAR SLUT!

NEJ, det gjorde jag inte men jag drömde att my little baby hade kommit till Sverige (för att stanna). Det är äckligt vad drömmar är verkliga ibland. Gissa om jag blev besviken när jag vakna? Mm MM mM.

Systeryster Petra kom och hälsade på mig ett tag tidigare, vi tog med rambo till rinken så han fick springa av sig lite. Sen kom det en besiktningsgubbe som skulle besikta lägenheten. Jag har också hunnit med att städa mitt rum, vädrat täckena och torka golven. Skönt att jag fick det gjort. För jag kände imorse när jag gick in dit att "nej nu är det dax att städa annars blir det för stökigt igen" (och då rasar allt ska ni veta).

Nu ska jag fixa det sista innan min vardagliga promenad till bussen som tar mig till jobbet som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0