EN HÄRLIG UTEDAG

Åkte till syster Petra när jag vaknade och lekte lite med hennes barn. Vid halv tre tog vi bussen in till Valbo och kikade på EMD. Stackars Matilda började grina när hon inte fick gå upp och krama Erik, lilltufflan. (man var tvungen att köpa deras skiva för att få komma upp). Sen vi kom hem från valbo har vi varit ute och lekt. Tröttheten börjar komma.

Väntar på att pappa och Kim ska komma hem så jag kan ta bilen till MikaPika. Tänkte att det kunde ju vara mysigt att vara där ikväll för ovanlighetens skull sådär.

Och vad ser jag inte när man kommer hem då? Jo jag glömde logga ur msn innan jag åkte och My little baby hade skickat ett hjärta<3 genom en sån där blinkning. :) kan man bli annat än glad?! och sol är det ute också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0