you&me

körningen gick bra och jag är inte längre en fara för andra trafikanter, det är ju bra och om classe fick bestämma skulle jag ha körkort nu. tack.

var till monroes och käkade en cheavy cheese med anne efter, sen kom jenna och vi tog våra långa lurviga och styrde mot anne. alltid lika dryga och alltid lika roooooligt.

imon blir det uppack, det  mina vänner inte lika roooooligt, bara liiiite!

här är lite bilder på rambo & milton från idag:
  

och justja, jag har köpt strumpor, på lördag ska jag ha dom som det står "party saturday" på, passar perfa!

Kommentarer
Postat av: pissnisse

rambo på bilden i mitten HAHEH HEHEH HEHEH jag dör.........åååååååååååh hahhahaha lip

2008-12-02 @ 22:37:19
Postat av: Sandy

Kul att du aldrig kommenterar min blogg längre pisslisa

2008-12-02 @ 23:26:11
URL: http://swinberg.blogg.se/
Postat av: jag

sandrasandysysterysterswinberg:

du har ju börjat skrivit ofta nu, så då behöver jag inte kommentera varje dag "skriv nudå".

2008-12-02 @ 23:53:33
Postat av: Sandy

Jamen nu hellepellelellelen behöver jag push

2008-12-04 @ 00:00:08
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0