you can´t close my feelings

jaha, första december idag då och 26 dagar kvar till vi drar. vart tar dagarna vägen? dom går ju så sjukt fort. nu är det 80 dagar sen jag började räkna ner :o herregud!

jag började jobba halv tre idag, innan det gick jag och kikade på några mp3. vill köpa en men orkar inte lägga ner pengar på en, eller inte mycket pengar iallafall.

på jobbet fick jag världens jävla mensvärk. jag började svettas och skaka, det svartna nästan vissa stunder så jag ringde in till kassarummet så en kom och bytte av mig. inne i kassarummet fanns det godis så jag satt där inne ett tag och mumsade innan jag fick gå på rast och då tog jag en brusalvedon och sen blev det bra. tackochlov!

ÅH, NU KOM MAMMA MED GODIS! :D jag ville inte ha någon godiskalender i år(som mamma fyller själv). har inte velat haft det på några år nu men varje år kommer frågan "vill du inte ha en godiskalender då, helene" nejnejnej, jag ville inte ha någon chokladkalender heller, men när jag kom hem igår låg det en på kistan i mitt rum, så okej jag äter väl en chokladbit varje dag då. inte mig emot. och den är ju faktiskt liiite söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0