VI SES, HEJDÅ

There will be no rules tonight
If there were we'd break them
Nothing's gonna stop us now
Let's get down to it
Nervous hands and anxious smiles
I can feel you breathing
This is right where we belong.

sådär, lite sömn fick jag iallafall..typ sex timmar. vred av elementet så jag vaknade med ont i halsen, nu har det gått över lite iallfall men näsan rinner.

har nyss tryggt i mig frukost, det var äckligt. men det tar lång tid innan jag får riktig mat nu, måste nog köpa en macka på arlanda om jag ska överleva. för mat blir det inte förrän efter halv fem när jag kommit fram till istanbul.
hejdå så ses vi när jag kommer hem igen, det vill säga den 20 jan. har ni tur kanske jag hittar en dator någonstans i turkiet också. jenna, sandra och mikaela er ringer jag någon gång framöver. <3










Kommentarer
Postat av: sandy

DU MÅSTE BLOGGA NÄR DU ÄR DÄR NERE. DU SKA TROTS ALLT VARA BORTA I 3 VECKOR

2008-12-28 @ 17:23:51
URL: http://swinberg.blogg.se/
Postat av: Anne

Hoppas du har det riktigt bra där nere Helene :) vill veta allt när du kommer hem.

2008-12-29 @ 23:59:50
URL: http://anneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0