some people wait a lifetime for a moment like this

skriver väl ett inlägg innan det är dags för att sova. kom nyss hem från petra där jag kikade på idol och käkade tacos och maräng med hallon och chips med dipp. mkt ätande alltså.

jag har kommit fram till att jag blir knäpp av ppillerna jag äter. jag börjar grina för allt och ingenting. jag käkade dom och pappa sa att jag var som en 5 åring. jag tänkte inte mer på det förrän jag slutade med dom förra månaden och då försvann 5 åringen med dom.

nu började jag med dom igen, har inte ens ätit i en vecka och 5 åringen är tillbaka. alltså måste det vara dom och nu ryker dom! fixa nått som killarna kan proppa i sig istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0