jag har fjärilar i magen. jag hoppas dom kan låta mig få litelite sömn iallafall.

läggdags nu. pratade nyss med angelica, hon följde med mig till ica också (i telefon). vi pratade nästan i en timme, stackars hennes pengar på mobilen. stackars henne också som är på väg till arlanda redan nu, sen ska hon även vänta där helt solo i fem timmar innan hennes plan går.

klockan måste jag komma ihåg att ställa också. 05.30 var tiden ja. ojoj. läggdags som sagt. skulle ringa angelica om jag inte kunde sova och det lutar nog åt det hållet ja.

jag är inte så nervös över mellanlandningen i polen längre heller, det känns skönt. jag menar jag är nog inte ensam på planet som ska till istanbul så det är väl bara öppna käften och växla några ord med någon. och jenna sa tidigare att det är lättare att mellanlanda än att byta plan så jag litar väl på henne då.

nemen släcka lampan nudå så säger vi gonatt.


Kommentarer
Postat av: j

lättare att byta plan än tåg sa jag, ja :D

2008-12-26 @ 23:35:45
Postat av: vimsiga jag

haha, det var ju så jag menade :)

2008-12-27 @ 06:21:13
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0