if i was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet honey bee

minnet är bra men kort. lovade min syster att vara hundvakt idag, så plingade det på dörren och jag låg i sängen utan kläder så jag tänkte skita i att öppna, men gick dit efter ett tag för att kolla vem det var. där stod niclas med milton. jävla tur att jag gick dit. så nu är det full rulle här på milton och rambo...

pratade lite med angelica nyss, hon hade tråkigt och det är därför jag skriver nu, så hon ska kunna läsa min roliga blogg. HEHHH.. HEH.. HEEE

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heleneee kom igen nu då! Uppdatera meeeraaa. Jag ligger före nu, har skrivit många fler inlägg än dig idag :D

2008-12-12 @ 15:13:08
URL: http://zaherido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0