i dont like it anymore

kikade nyss klart på veckans andra avenyn avsnitt. kan verkligen inte kolla på det där programmet, tur det är sista progremmen nästa helg för den här säsongen (även tur eftersom jag slipper missa en massa medan jag är i turkey), ja för jag kan inte bara sluta kolla på det heller. det är för bra för det. så jag får sitta här med tårar i ögonen och hjärtat dunkar nästan till en hjärtattack för jag blir så arg nästa helg igen.

sitter och klämmer i mig lite chips och dipp nu och föresten så har det bara blivit ute mat den här helgen

fredag: kharma med jenna och anne, käkade pasta.
kom till jämtland där vi käkade mc donalds efter krogen.

lördag + idag: pizza

I feeel good. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0