good work day... not

flicka nr 1 "fröken, han spottade på oss"
flicka nr 2 "ja fröken han gjorde det"

jag "nu är ni snäll mot varandra, ingen spottar"

flicka nr 1 "vet du, vet du. dom hoppar"
flicka nr 2 "ja dom hoppar när vi kollar på film"

jag "sitt still medan ni kikar på film då pojkar"

flicka nr 1 "duuu, dom kastar bollar på oss"
flicka nr 2 "ja, dom kastar på oss hela tiden"

jag "nu är ni snälla allihopa"

flicka nr 1 "vet duu.."

nu började det bli jävligt drygt, började kika lite när dom lekte och när flickorna går förbi en liten kille och båda två börjar lipa åt honom får jag nog, dom går in i filmgrottan och jag går efter. där inne sparkar dom mot en kille.

jag "men nu är det ni som är snäll också!"

sånna ungar ska jag då inte uppfostra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0