good and a bad day

idag skulle jag jobba, TRODDE JAG JA. kom till jobbet och där visade det sig att jag inte skulle jobba. hade skrivit fel i almanackan hemma. just då skulle jag kunnat hoppat någonstans, var så jävla trött efter helgen så jag mådde illa.

kom till rese och kom och tänka på mikaela, hon skulle till gävle och kika på alice så jag följde med. och nu kanske vi kommer vara med på tv också... eftersom dom var där och filmade till idol på fredag. hoppas verkligen inte det... det var så töntigt uppgjort. vi stod där och hon på scenen började säga

"och nu kommer alice, så få jag höra. alice! alice! alice! klappa händerna och jubla"

limosinen kom och alla började göra som hon sa och sen säger hon

"okej, det där var bara en övning, limosinen ska backa tillbaka sen gör vi om det igen" 

allt började om och när hon sedan sa

"det där var också en övning, nu tar vi det tredje gången gillt. Alice! alice! alice"

blev det lite drygt, undra om alice hade kul i limosinen när hon åkte där fram och tillbaka. ojoj.

sitter hos mikaela nu och väntar på att pappa ska ringa, då ska jag övningsköra. parkera lite och backa runt gatuhörn och efter det kanske jag hinner hem och julbaka lite...om dom inte redan är klar vill säga. 

Kommentarer
Postat av: J

men virrhönan nr 1. då hade vi kunnat stanna ett dygn till i östersund. buhuuuuuu ;)

2008-12-08 @ 17:38:34
Postat av: h

ja, jag vet och jag hade kunnat sova. ;)

2008-12-08 @ 18:24:54
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

jaaa, jävla Helle. Du hade inte behövt sitta med boken å sura på mitt rum ju :)

2008-12-08 @ 23:28:03
URL: http://zaherido.blogg.se/
Postat av: jag

HAHA, nej det har du rätt i. :b

2008-12-08 @ 23:30:55
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0