everytime our eyes meet, this feeling inside me, is almost more than i can take

KIM säger:

tjena

Helene - östersund imon säger:

hejhopp

KIM säger:

kan jag få låna 800 av dig ? PLEASE <3

Helene - östersund imon säger:

HAHAHAH ALDRIG

Helene - östersund imon säger:

skoja

Helene - östersund imon säger:

vad ska du med dom till?

Helene - östersund imon säger:

och när får jag dom?

KIM säger:

Köpa en innebandy klubba av en kompis, den kostar 1500 ny och han har knappt använt den

KIM säger:

du får dom när jag får pengar om du vill

Helene - östersund imon säger:

jaa

KIM säger:

okej
KIM säger:

så jag kan låna 800 av dig ?

Helene - östersund imon säger:

jaa

KIM säger:

okej TACK SYRRAN ÄLSKAR DIG <3

bra att man kan glädja någon!


Kommentarer
Postat av: Sandy

orättvist jag får aldrig låna av dig :'(

2008-12-05 @ 07:44:08
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0