burn it baby

kan min lillskit till bror gå ifrån den andra datorn så jag kan gå och bränna skivorna som ska med till turkey. finns ju inte nå ljud på den här datorn vilket suger. jag vill ju lyssna igenom låtarna först oså. skriver "ju" hela tiden, måste sluta med den dumma ovanan..

när vi åkte och köpte resväskan till mig idag var det (där tänkte jag skriva ju) jag som körde och jag gjorde en sån jävla bra parkering. pappa satt bredvid och sa:
aa akta

jag irriterad (jag kör, jag känner, jag kan)
vadå?

pappa:
jamen, du svänger ju så sent.

när han sen såg hur fint jag stod sa han:
det där gör du inte om igen eller unge.

mamma:
men varför säger du sådär?

pappa:
jamen, sådär har jag nog aldrig fått till det när jag parkerat.

hihi, jag är så bra och pappa blev avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0