angelica have a ghost home

när jag och jenna åkte till angelica i helgen packade jag ner mina tre nagellack, ett svart.. ett rött och ett lila. men väl där använde jag dom inte, jag tog inte ens upp dom från påsen jag la dom i. sen kommer jag hem och ställer tillbaka dom där dom stod. och nu... tänkte jag måla mina naglar röda... men.. mitt röda nagellack verkar ha ändrat färg, så här sitter jag med rosa naglar medan angelicas rosa nagellack är borta.

okej om det låg löst i min väska, då hade det kunnat trillat i eller nå, men ett nagellack trillar inte i en väska och in i en påse. och vart är mitt röda negellack? :o

Kommentarer
Postat av: Angelica

Daaamn, that fucking ghost :) Haha

2008-12-12 @ 10:34:25
URL: http://zaherido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0